Prijímanie reklamácií
- Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za vady spracovaných zákaziek je objednávateľ povinný uplatniť u dodávateľa.
- V rámci reklamačného konania je objednávateľ povinný popísať vady ( napr. omeškanie, zámena zákazky, nesprávne množstvo, druh, alebo formát vyhotovených fotografií, strata zákazky, iná vada). Zákazník je povinný pravdivo uviesť všetky požadované informácie a poskytnúť potrebnú súčinnosť.
- Dodávateľ potvrdí prevzatie reklamácie písomne.
- Za neoprávnenú sa bude považovať každá reklamácia, ktorá obsahuje nepravdivé údaje
- Vadou tovaru nie sú drobné farebné rozdiely ktoré vychádzajú z technických vlastností spôsobu fotografovania, tlače a iných technických procesov ako ani dôvody ktoré sú predmetom osobného cítenia.
- V prípade služieb nie je možné uplatňovať právo na reklamáciu v záležitostiach vkusu a osobného cítenia (rýdzo subjektívnych skutočností).
- Za úplnosť žiakov na zábere triedneho kolektívu nezodpovedáme.
Lehota na podanie a vybavenie reklamáci
- Objednávateľ je povinný oznámiť vadu spracovanej zákazky bez zbytočného odkladu po tom, ako mal možnosť vec si prezrieť.
- Reklamácie, ktoré sa týkajú kvality zhotovenej zákazky alebo predanej veci, budú prevzaté a posúdené. Reklamácie budú vybavené v čo najkratšom čase v lehote 30 dní.
Práva z oprávnenej reklamácie
- V prípade, že bude reklamácia reklamačným oddelením uznaná za oprávnenú, sa vykoná oprava prevzatej zákazky spočívajúca v nesprávnom množstve, formáte alebo zámene a jej doručenie zákazníkovi,
- V prípade nedodržania doby dohodnutej na spracovanie sa vykoná zľava zo stanovenej ceny.
- V ostatných prípadoch sa bude postupovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi alebo dohodou zúčastnených strán.
Záverečné ustanovenia
- Účelom reklamačného poriadku je zabezpečiť riadnu a včasnú ochranu práv a oprávnených záujmov objednávateľa. Preto je nevyhnutné, aby reklamačné nároky objednávateľa boli uplatnené riadne, včas a v súlade s postupom uvedeným v tomto reklamačnom poriadku, pri rešpektovaní vzájomných práv a povinností všetkých zainteresovaných osôb a poskytnutí potrebnej súčinnosti.
Prípadné otázky adresujte, prosím, na adresu Portrét, s.r.o. Rožňavská 50, 982 01 Tornaľa, na tel. čísle: 047/552 42 10, alebo na e-mailovej adrese: portret@skolskafotografia.sk
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňa 01.09.2015